Iedereen kent de voetbalclub NAC wel, of je nu supporter bent of bedrijf. NAC is er om met vrienden een avondje uit te beleven en vanuit het bedrijfsleven om zaken te doen. In de wijken van Breda is NAC ook zichtbaar. Er is een maatschappelijke afdeling die veel activiteiten doet. Dit bij elkaar zorgt ervoor dat NAC de spil in de Bredaase samenleving is. De identiteit van NAC is gedefinieerd in vier kernwaarden: tegendraads, bourgondisch, saamhorig en zelfbewust. Zeker in het bourgondische is er veel overlap met FLINK. Beiden houden van lekker eten, drinken en gezelligheid.
FLINK is een van de sponsoren van NAC. Vanuit sponsoring en een prettig samenwerking heeft FLINK, NAC geholpen aan een nieuw energiecontract en adviezen rondom energiezaken. Er is regelmatig contact met de accountmanager Luke Kolen rondom de energiezaken. Volgens Leon Aerssens viel de openheid en de kennis van zaken gelijk op. Vertrouwen is voor NAC belangrijk, dit vertrouwen heeft FLINK gecreëerd door gezelligheid en prettige gesprekken. Er zijn regelmatig sponsorbijeenkomsten of voetbalwedstrijden en FLINK denkt doorlopend mee aan het verlagen van de energierekening. “De core-business van NAC is voetbal, alles wat niet naar de energierekening gaat kan geïnvesteerd worden in voetbal.” Aldus Eric Matijsen, commercieel manager NAC.