fbpx
Klantcase

Energie op maat voor backWERK

Details

  • Klant
    backWERK
  • Locatie
    Nederland
  • Label
    FLINK Nederland
Accountmanager

Luke Kolen

backWERK

Met 55 vestigingen door Nederland en ruim 350 vestigingen in Duitsland, is BackWerk nog steeds aan het groeien. Toen ze in 2015 hun winkels zijn gaan uitrollen in Nederland, hebben ze de formule volledig aangepast aan de trends in de Nederlandse markt. backWERK heeft een breed assortiment aan vers bereide broodjes, warme sandwiches en natuurlijke sappen, perfect afgestemd op de behoeften van mensen onderweg. Ze zetten zich in voor versheid, kwaliteit en klantgerichtheid. “Met zoveel verschillende vestigingen en franchisenemers is het fijn om één partner te hebben die alles regelt”. – backWERK

Een partner, voor de toekomst

In een tijd van piekende energiekosten zocht BackWerk een partner die klaar staat voor vragen over energiezaken en begreep dat hun winkels op cruciale tijden energie verbruiken, zonder flexibiliteit. De ovens gaan aan wanneer de prijzen het hoogst zijn; een uitdaging waarvoor een maatwerkoplossing werd gezocht.

“Met zoveel verschillende vestigingen en franchisenemers is het fijn om één partner te hebben die alles regelt”. 

De oplossing: maatwerk

Met maatwerk, inzichtelijke data via FLINK Insights, en een actieve ondersteuning, zorgde FLINK Nederland ervoor dat de vestigingen van backWERK op een strategische manier energie inkopen en zo verrassingen voor hun franchisenemers kon vermijden. 

Wat backWERK het meest waardeerde was FLINK’s onafhankelijke vergelijking van leveranciers, persoonlijke aandacht en maatwerk per vestiging. Luke, accountmanager bij FLINK, benadrukt de focus op individuele behoeften en de flexibiliteit om snel te reageren op veranderingen in de energiemarkt, wat essentieel was voor het succes van deze samenwerking.

Het gewenste resultaat in turbulente tijden

De samenwerking bood backWERK en hun franchisenemers de gewenste zekerheid in turbulente tijden. Met het inzicht en advies van FLINK Nederland, konden onze vestigingen onverwachte kosten voorkomen. backWERK waardeert vooral de snelle, persoonlijke service en het vermogen van FLINK om snel te handelen bij overnames en veranderingen.

Met plannen voor uitbreiding blijft backWERK vertrouwen op de expertise van FLINK Nederland. Onze relatie groeit en samen streven we naar een toekomst waarin elke nieuwe winkel vanaf dag één de juiste energiestrategie heeft.

De samenwerking met FLINK Nederland

“FLINK biedt niet alleen energiecontracten, ze leveren een compleet pakket van diensten die echt aansluiten bij onze behoeften. Snelheid, ondersteuning, maatwerk en inzicht, dat maakt FLINK voor ons de juiste keuze.” – backWERK

Bij FLINK Nederland begrijpen we dat elk bedrijf uniek is. Onze klanten verdienen maatwerk. backWERK’s ervaring laat zien hoe onze persoonlijke benadering en deskundigheid de verwachtingen overtreffen. Samen maken we energiebeheer eenvoudig, zorgeloos en kosteneffectief. Heeft uw bedrijf ook behoefte aan een stabiele, op maat gemaakte energieoplossing? Neem contact op met FLINK Nederland en ontdek hoe we uw energiebeheer kunnen optimaliseren.

    Meer weten over dit project?

    Ontvang het laatste nieuws, marktinzichten, inspiratie en uitnodigingen voor onze events.

    © FLINK Nederland.
    Disclaimer - Privacyverklaring - Alle rechten voorbehouden.

    Contactgegevens


    Spoorlaan 350
    5038 CC Tilburg
    085 - 48 33 120